NELÉKAŘSKÉ ZDRAVOTNICKÉ VĚDY A JEJICH STRATEGIE V OBLASTI ROZVOJE ELEKTRONICKÉ PODPORY VÝUKY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15120%2F12%3A33138934" target="_blank" >RIV/61989592:15120/12:33138934 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.mefanet.cz/index.php?pg=publikace-reporty--mefanetin&prid=33" target="_blank" >http://www.mefanet.cz/index.php?pg=publikace-reporty--mefanetin&prid=33</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
NELÉKAŘSKÉ ZDRAVOTNICKÉ VĚDY A JEJICH STRATEGIE V OBLASTI ROZVOJE ELEKTRONICKÉ PODPORY VÝUKY
Popis výsledku v původním jazyce
Vysokoškolská studia odborností Fyzioterapeut, Porodní asistentka, Radiologický asistent, Všeobecná sestra, Zdravotní laborant, Zdravotnický záchranář a řada dalších připravují vysoce fundované a kompetentní profesionály. Očekávanou komponentou studia jsou klinické praxe, které v kurikulu představují významné procento hodin. Žádanou variantou studia zmíněných oborů je kombinovaná forma. Právě množství praxí a méně četná kontaktní výuka navozují požadavek rozvoje elektronické podpory výuky. Text předkládá vizi sdílení elektronických studijních textů všech zapojených vysokých škol pro studium i pro účely akreditačního řízení.
Název v anglickém jazyce
NON-MEDICAL SCIENCEs AND DEVELOPMENT STRATEGY FOR ELECTRONIC LEARNING AID
Popis výsledku anglicky
Higher education expertise Physiotherapist, Midwife, Radiology Assistant, General Nursing, Medical Laboratory Technician, Health Rescuer and many others are preparing highly qualified and competent professionals. Studies are expected component of clinical practice, which represent a significant percentage of curriculum hours. The desired variation of these fields of study is a combined form. And the number of practice and teaching of less frequent contact request induce the development of electronic teaching support. The text presents a vision of sharing e-learning texts of all involved universities for study and for the accreditation process.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—