Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam a obsah edukace onkologicky nemocných pohledem studentů oboru všeobecná sestra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15120%2F13%3A33143652" target="_blank" >RIV/61989592:15120/13:33143652 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam a obsah edukace onkologicky nemocných pohledem studentů oboru všeobecná sestra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Edukace jako součást ošetřovatelského procesu je dána vymezením Vyhláškou č. 55/2011. Obor 5341 R009 Všeobecná sestra připravuje studenty k plnění této součásti výkonu profese. V rámci projektu IGA 2012-2 FZV UP byl k cíli č. 3 a 4 prostřednictvím nestandardizovaného dotazníku vlastní konstrukce zjišťován názor studentů na význam a obsah edukace onkologicky nemocných. Výsledky zjištění v cílech 3 a 4 byly komparovány s výsledky cílů č. 1 a 2 tohoto projektu. Komparace ukázala, že u našich studentů nenívnímání edukace onkologicky nemocných závislé na motivaci k péči o ně ani na délce praxe jejich ošetřování. Součástí šetření bylo i mapování průběhu přípravy na ošetřování ON v rámci studijního programu. Studenti vyjadřují i jistotu v účinnost jejich vlastních edukačních postupů.

  • Název v anglickém jazyce

    THE IMPORTANCE AND CONTENT OF EDUCATING CANCER PATIENTS SEEN FROM THE PERSPECTIVE OF GENERAL NURSE STUDENTS

  • Popis výsledku anglicky

    Education as an integral constituent of the nursing process is defined in the Public Notice No. 55/2011. The programme 5314 R009 General Nurse prepares students to perform this part of their profession. Under the IGA 2012-3 FZV UP project, in connectionwith the aim No. 3 and 4, students? attitudes towards the importance and meaning of educating cancer patients have been investigated using a specially designed, non-standardised questionnaire. In comparison with aims No. 1 and 2 of the project, it has been revealed that among the students the perception of education is relative neither to motivation to care for them, nor to the length of their work experience. The survey also mapped the course of preparations for caring for cancer patients within the study programme. Students show trust in their own educational processes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FP - Ostatní lékařské obory

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ošetřovatelský výzkum a praxe založená na důkazech

  • ISBN

    978-80-7464-264-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    114-118

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita, Lékařská fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    24. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku