Komunikační strategie vlády ČR před vstupem do EU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F02%3A10224618" target="_blank" >RIV/61989592:15210/02:10224618 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační strategie vlády ČR před vstupem do EU
Popis výsledku v původním jazyce
Následující text se snaží evaluovat dosavadní aktivity české komunikační strategie a nastínit její některá zlepšení v klíčovém období před referendem o vstupu do EU. Zaměřuje se na oblast působení komuniakční strategie v médiích, vůči různým sociálním skupinám a strukturám občanské společnosti.
Název v anglickém jazyce
Czech government communication strategy before the EU accession
Popis výsledku anglicky
This paper attempts to analyze the up-to-date activities of the Czech government communication strategy and suggest some of its improvements in the pre-referendum period. It focuses on the strategy activities in the media, activities toward some social groups and toward the civil society structures.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Mezinárodní politika
ISSN
0543-7962
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
24-28
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—