Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU90026" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU90026 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Matice stakeholder strategy matrix, je nástroj, který slouží pro formování marketingové strategie vuci zájmovým skupinám (stakeholders). V príspevku je tato matice podrobne popsána a zároven v souvislosti s tou problematikou, je zde vymezen koncept nejduležitejších zájmových skupin a jejich obecne ocekávaných hodnot k podniku.Príspevek je soucástí výzkumného projektu Fakulty podnikatelské Vysokého ucení technického v Brne: Metody merení efektivity marketingových aktivit a jejich použití, s registracnímcíslem FP-S-10-21.

  • Název v anglickém jazyce

    Stakeholder strategy matrix usage in developing strategies

  • Popis výsledku anglicky

    Stakeholder strategy matrix is tool for formation marketing strategy towards stakeholders. The matrix is described in detail and concept of the most important stakeholders and their generally expected value towards company is determinated. The paper is part of a research project of the Faculty of Business and Management Brno University of Technology: Measurement methods of marketing activities effectiveness and their application, reg. Numer FP-S-10-21.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International worskhop for PhD students

  • ISBN

    978-80-214-4194-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    14. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku