Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU90026" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU90026 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití matice Stakeholder strategy matrix pri tvorbe strategií
Popis výsledku v původním jazyce
Matice stakeholder strategy matrix, je nástroj, který slouží pro formování marketingové strategie vuci zájmovým skupinám (stakeholders). V príspevku je tato matice podrobne popsána a zároven v souvislosti s tou problematikou, je zde vymezen koncept nejduležitejších zájmových skupin a jejich obecne ocekávaných hodnot k podniku.Príspevek je soucástí výzkumného projektu Fakulty podnikatelské Vysokého ucení technického v Brne: Metody merení efektivity marketingových aktivit a jejich použití, s registracnímcíslem FP-S-10-21.
Název v anglickém jazyce
Stakeholder strategy matrix usage in developing strategies
Popis výsledku anglicky
Stakeholder strategy matrix is tool for formation marketing strategy towards stakeholders. The matrix is described in detail and concept of the most important stakeholders and their generally expected value towards company is determinated. The paper is part of a research project of the Faculty of Business and Management Brno University of Technology: Measurement methods of marketing activities effectiveness and their application, reg. Numer FP-S-10-21.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International worskhop for PhD students
ISBN
978-80-214-4194-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
14. 12. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—