Volební kampaň
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F04%3A00003532" target="_blank" >RIV/61989592:15210/04:00003532 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Volební kampaň
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje hlavní prvky volební kampaně v ČR před volbami do Evropského parlamentu v roce 2004. Zároveň ukazuje na vývoj volebních kampaní a především skutečnost, že v těchto volbách některé české politické strany (ODS) použily již nástroje politického marketingu.
Název v anglickém jazyce
Voting campaign
Popis výsledku anglicky
The article deals with the development of electoral campaigns in the Czech republic. It describes the main elements of voting campaign before European Parliament election (2004). The article shows, that this campaign had a several parts, which were professionalized, and shows that some political parties (ODS) used political marketing tools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/KJB7138301" target="_blank" >KJB7138301: Financování politických stran ve vybraných volebních a stranických systémech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Volby do Evropského parlamentu v České republice
ISBN
80-86624-22-6
Počet stran výsledku
317
Strana od-do
179-207
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Periplum
Místo vydání
—
Kód UT WoS kapitoly
—