Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F06%3A00002930" target="_blank" >RIV/61989592:15210/06:00002930 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři v článku charakterizují dvě části politické komunikace: poslední periodu politických kampaní - postmoderní kampaně - a politický marketing. Článek staví na hypotéze, že politický marketing je integrálním prvkem současných volebních strategií a kampaní.
Název v anglickém jazyce
Election campaigns professionalisation and political marketing
Popis výsledku anglicky
This article aims at characterization of two parts of political communication: the last period of the political campaigns - postmodern campaigns - and political marketing. Political marketing is the most important tool pointing to election success. It isa combination of political approaches and market strategies. Political marketing has totally captured election campaigns in postindustrial democracies, e.g. the USA and democracies of Western Europe. We can see it establishing slowly in the Czech Republic, too. The last period of the political campaign, the so-called "postmodern campaign" is characterized by a lot of new instruments, namely the internet. That enables a complex presentations of the political parties and candidades and new approach to political communication, e.g. blogs, and new techniques of campaigning. The article is verifying the hypothesis, whether political marketing is an integral part of contemporary election strategies and campaigns.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Politologica.
ISSN
1211-3251
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
N
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
37-52
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—