Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F06%3A00002930" target="_blank" >RIV/61989592:15210/06:00002930 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesionalizace volebních kampaní a politický marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři v článku charakterizují dvě části politické komunikace: poslední periodu politických kampaní - postmoderní kampaně - a politický marketing. Článek staví na hypotéze, že politický marketing je integrálním prvkem současných volebních strategií a kampaní.

  • Název v anglickém jazyce

    Election campaigns professionalisation and political marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims at characterization of two parts of political communication: the last period of the political campaigns - postmodern campaigns - and political marketing. Political marketing is the most important tool pointing to election success. It isa combination of political approaches and market strategies. Political marketing has totally captured election campaigns in postindustrial democracies, e.g. the USA and democracies of Western Europe. We can see it establishing slowly in the Czech Republic, too. The last period of the political campaign, the so-called "postmodern campaign" is characterized by a lot of new instruments, namely the internet. That enables a complex presentations of the political parties and candidades and new approach to political communication, e.g. blogs, and new techniques of campaigning. The article is verifying the hypothesis, whether political marketing is an integral part of contemporary election strategies and campaigns.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Politologica.

  • ISSN

    1211-3251

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    N

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    37-52

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus