Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volební kampaně v ČR a volby 2006: Amerikanizace kampaní?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F06%3A00002929" target="_blank" >RIV/61989592:15210/06:00002929 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Volební kampaně v ČR a volby 2006: Amerikanizace kampaní?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se věnuje analýze předvolební kampaně před parlamentními volbami v roce 2006 v České republice. Autoři se pokoušejí prokázat tezi, že v těchto volbách se v ČR poprvé prosadily v kampani prvky politického marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Election campaigns in the Czech Republic and the parliamentary elections 2006: Americanization of the campaigns?

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the development of electoral campaigns in the Czech republic. It summarises the three stages of campaign development in the democracies of Western Europe, with a particular focus on the last stage of postmodern campaigning. The paper verifies several hypothesis, while it explores the trend of americanizing and professionalizing the Czech campaigns. It argues that the electoral campaigns prior to the Parliamentary vote in 2006 were professionalized and americanized and that main political parties (ODS and ČSSD) used political marketing tools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Parlamentní volby 2006 a česká politika

  • ISBN

    80-210-4161-7

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    228-250

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly