Volební kampaně v ČR a volby 2006: Amerikanizace kampaní?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F06%3A00002929" target="_blank" >RIV/61989592:15210/06:00002929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Volební kampaně v ČR a volby 2006: Amerikanizace kampaní?
Popis výsledku v původním jazyce
Text se věnuje analýze předvolební kampaně před parlamentními volbami v roce 2006 v České republice. Autoři se pokoušejí prokázat tezi, že v těchto volbách se v ČR poprvé prosadily v kampani prvky politického marketingu.
Název v anglickém jazyce
Election campaigns in the Czech Republic and the parliamentary elections 2006: Americanization of the campaigns?
Popis výsledku anglicky
The article deals with the development of electoral campaigns in the Czech republic. It summarises the three stages of campaign development in the democracies of Western Europe, with a particular focus on the last stage of postmodern campaigning. The paper verifies several hypothesis, while it explores the trend of americanizing and professionalizing the Czech campaigns. It argues that the electoral campaigns prior to the Parliamentary vote in 2006 were professionalized and americanized and that main political parties (ODS and ČSSD) used political marketing tools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Parlamentní volby 2006 a česká politika
ISBN
80-210-4161-7
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
228-250
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—