Negativní volební kampaň České strany sociálně demokratické v parlamentních volbách 2010
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F12%3A43915599" target="_blank" >RIV/49777513:23330/12:43915599 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://politicsince.eu" target="_blank" >http://politicsince.eu</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Negativní volební kampaň České strany sociálně demokratické v parlamentních volbách 2010
Popis výsledku v původním jazyce
V uplynulých letech se projevila tendence k nárustu negativních volebních kampaní v českém politickém marketingu. Tento text představuje případovou studii negativní kampaně ČSSD ve volbách v roce 2010. Negativita kampaně, je měřena kvantitativními metodami v porovnání ke kampani druhé nejsilnější strany voleb.
Název v anglickém jazyce
Negative campaign of the Czech social democratic party in the 2010 parliamentary elections.
Popis výsledku anglicky
In recent years the development of political marketing in the Czech republic shows an increasing tendency for negative electoral campaigns to become a rather frequent tactic. This text introduces a case study of the CSSD negative campaign in the 2010 parliamentary elections.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Politics in Central Europe
ISSN
1801-3422
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
152-168
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—