Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Negativní reklama a negativní kampaně v politickém marketingu - nová forma komunikace s voliči?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A33119666" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:33119666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Negativní reklama a negativní kampaně v politickém marketingu - nová forma komunikace s voliči?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem textu je analýza využití negativní reklamy a negativity v politice. Negativní kampaně jako jeden z nástrojů volebního boje se stávají také jedním z nepostradatelných aspektů současného politického marketingu. Postupně dochází k přenosu vzorců využití negativity ve volebních kampaních z jedné země do druhé a negativní způsob vedení kampaní se v podstatě stává globálním fenoménem. Text se zabývá otázkami, proč je právě negativní reklama a negativní kampaň tak vyhledávaným prostředkem, k němuž se uchylují politické strany v průběhu volebního soupeření a co přispívá k přesvědčivosti toho nástroje a jeho schopnosti efektivně působit na rozhodování voličů? V textu se autorka rovněž zamýšlí nad tím, zda negativní způsob vedení volebních kampaní představuje zcela novou formu politické a marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Negative advertising and negative campaigns in political marketing - a new form of voter's appeal{

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter analyses the use of negative advertising and negativity in politics. Negative advertising as an instrument of election campaigning has become one of the essential aspects of contemporary political marketing. The use of negativity in electioncampaings and its techniques have gradually been transferred from one country to another and negative campaigning has already become a global phenomen. The text deals with the questions, why negative campaigning and negative advertising are so commonlyused by political parties during the election battle and what contribute to the effectiveness of this marketing tool and its ability to influence voters decision making. The author also reflects the question, whether negative campaigning represents a newform of political and marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketingové komunikace a jejich nové formy

  • ISBN

    978-80-7318-830-6

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    74-87

  • Počet stran knihy

    199

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly