Rozvoj manažerských kompetencí vedoucích pracovníků FF UP v Olomouci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F08%3A33116820" target="_blank" >RIV/61989592:15210/08:33116820 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj manažerských kompetencí vedoucích pracovníků FF UP v Olomouci
Popis výsledku v původním jazyce
Turbulentní prostředí, ve kterém organizace funguji, přináší výrazné společenské změny, které se odráží i ve změnách fungování vysokého školství. Vysoké školy již nejsou pouze příjemci finančního příspěvku od státu, ale mění se v "podnikající" subjekty,které reagují na požadavky trhu práce a na společenské a technologické vlivy. Tyto vlivy vedou ke změně požadavků na kompetence vedoucích pracovníků vysokých škol. Akademičtí pracovníci se stávají manažery svých pracovišť. Příspěvek představuje projekt FF UP v Olomouci, který vychází z těchto premis, identifikuje požadované kompetence vedoucího pracovník fakulty a vytváří jeho kompetenční model. Na základě diagnostiky stávajících kompetencí vedoucího pracovníka fakulty a jejich porovnání s požadovaným stavem jsou definovány vzdělávací potřeby každého pracovníka a sestaven individuální vzdělávací program. Absolvování individuálního vzdělávacího programu vede ke zvýšení manažerských kompetencí pracovníků, ke zvýšení efektivity a konkurenc
Název v anglickém jazyce
Developing managerial competencies of managers Palacky University in Olomouc
Popis výsledku anglicky
Turbulent environment in which organizations they work, it brings significant social changes that are reflected in changes in the functioning of higher education. Universities are no longer merely receive a financial contribution from the state, but changes in the "business" entities, which respond to labor market requirements and social and technological influences. These effects lead to change the requirements for the competence of managers of universities. Academics have become managers of their departments. Post a project of Palacky University in Olomouc, based on these premises, identify the required competencies leading faculty and staff create their competency model. Based on the diagnostic skills of existing faculty manager and their comparisonwith the state defined by the educational needs of each individual worker and built an educational program. Completion of an individual education program leads to an increase in managerial competence of workers to increase efficiency and
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Festival vzdělávání dospělých AEDUCA 2008: Aktuální trendy ve vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-244-2209-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
7-9
Název nakladatele
Univerzita palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
19. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—