Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání školských manažerů od nuly (trendy ve vzdělávání školských manažerů).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A33129724" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:33129724 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání školských manažerů od nuly (trendy ve vzdělávání školských manažerů).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání školských manažerů prochází v posledním desetiletí významnou proměnnou významu a funkce. Společenské změny, změny ve školském systému provázející reformu školy potřebují vzdělané a kompetentní pracovníky, manažery. Manažeři jsou nejdůležitějšími články školy a jejich výkon přímo ovlivňuje její výsledky. Příspěvek identifikuje společenské změny, které vedou ke změnám požadavků na kompetence školských manažerů, a ukazuje vývoj názorů na kompetence školských manažerů. Na základě současných požadavků na kompetence školských manažerů a současných způsobů vzdělávání ukazuje nové trendy ve vzdělávání školských manažerů.

  • Název v anglickém jazyce

    Training of school managers from the scratch (trends in the training of school managers).

  • Popis výsledku anglicky

    Training of school managers has gone through a significant transformation of meaning and function in the last decade. Social changes, changes in the school system accompanying the school reform create the need for educated and competent staff and managers. Managers are the most important parts of schools and their performance directly affects the outcoming results of those schools. This paper identifies the social changes that lead to changes in competency requirements for school managers and shows thedevelopment of views on the competences of school managers. Based on current requirements for the competences of school managers and current ways of education, it shows new trends in training of school managers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technologia vzdelávania

  • ISSN

    1335-003X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    16-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus