Negativní reklama a negativní kampaň: Historie, využití a výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F08%3A33119642" target="_blank" >RIV/61989592:15210/08:33119642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Negativní reklama a negativní kampaň: Historie, využití a výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o vývoji negativní reklamy, seznamuje s teoriemi a možnostmi jejího využití.
Název v anglickém jazyce
Negative advertising and negative campaign: History, application and research
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the development of negative advertising, introduces the theories and describes its use in politics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Negativní kampaně a politická reklama ve volbách
ISBN
978-80-86624-44-0
Počet stran výsledku
32
Strana od-do
13-44
Počet stran knihy
134
Název nakladatele
Periplum
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—