Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diverzifikace současné mediální krajiny jako mechanismus jejího "uzavírání" (renesance vlivu tradičních médií jako důsledek ambivalentních trendů spojených s expanzí nových médií).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A00008708" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:00008708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diverzifikace současné mediální krajiny jako mechanismus jejího "uzavírání" (renesance vlivu tradičních médií jako důsledek ambivalentních trendů spojených s expanzí nových médií).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná mediální krajina je charakteristická dynamickým rozvojem nových ICT. Přestože se stále častěji mluví o krizi tradičních médií (televize, tisk, rozhlas), mnohá data tato tvrzení problematizují. Na základě aktuálních trendů "koexistence" tradičních a nových médií v oblasti zpravodajství se text pokouší tematizovat příčiny problematičnosti predikcí o krizi či dokonce zániku tradičních médií a poukázat na (paradoxní) konsekvence těchto procesů v postavení zpravodajství produkovaného tradičními / novými médii v českém mediálním prostředí. Navzdory skeptickým předpovědím lze totiž v mnoha ohledech uvažovat o růstu vlivu tradičních médií na současnou společnost / kulturu.

  • Název v anglickém jazyce

    Diversification of current media landscape as a mechanism of its 'closing' (rebirth of influence of traditional media as a result of ambivalent trends connected with the expansion of new media).

  • Popis výsledku anglicky

    Dynamical development of new ICT is characteristic for contemporary media landscape. Despite we can often hear about crisis of traditional media, there are a lot of data, which shows something different. Through analysis based on the coexistence of traditional and new media, the paper comes to the conclusion that instead of the predicted "death" of traditional media, there is a new area for their growing influence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Masmediálna komunikácia a realita I.

  • ISBN

    978-80-8105-124-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    570

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku