Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nakladatelské peritexty jako jeden ze způsobů marketingové komunikace nakladatelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10224608" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10224608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nakladatelské peritexty jako jeden ze způsobů marketingové komunikace nakladatelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se věnuje paratextovému příslušenství knihy, které organizuje literární komunikaci mezi autorem, nakladatelem a čtenářem.

  • Název v anglickém jazyce

    Publisher's paratexts as on of the way marketing strategy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes book paratext. These are all text, surrounding the primary author's text and these are part of the book. They have promotional information only and are on important komponent of communication cetween the reader and the publisher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Masmediálna komunikácia a realita III. Marketingová komunikácia

  • ISBN

    978-80-8105-126-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    159-174

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    29. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku