Nakladatelské peritexty jako jeden ze způsobů marketingové komunikace nakladatelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10224608" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10224608 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nakladatelské peritexty jako jeden ze způsobů marketingové komunikace nakladatelství
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se věnuje paratextovému příslušenství knihy, které organizuje literární komunikaci mezi autorem, nakladatelem a čtenářem.
Název v anglickém jazyce
Publisher's paratexts as on of the way marketing strategy
Popis výsledku anglicky
The paper describes book paratext. These are all text, surrounding the primary author's text and these are part of the book. They have promotional information only and are on important komponent of communication cetween the reader and the publisher.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Masmediálna komunikácia a realita III. Marketingová komunikácia
ISBN
978-80-8105-126-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
159-174
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
29. 4. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—