Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Franchising - moderní způsob podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10212926" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10212926 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Franchising - moderní způsob podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborný článek seznamuje čtenáře s pojmem franchising. Vysvětluje podstatu a obsah franchisového podnikání, jeho historii, rozebírá práva a povinnosti jednotlivých subjektů, hodnotí výhody a nevýhody volby franchisové koncepce podnikání. Článek posuzujevýznam franchisingu v současném tržním prostředí a prognózuje jeho vývoj v budoucnosti. Podrobněji je rozebráno zastoupení franchisingu v ČR. Druhá část článku se zabývá analýzou konkrétních franchisingových principů ve firmě McDonald's.

  • Název v anglickém jazyce

    Franchising - modern way of doing business

  • Popis výsledku anglicky

    Journal article introduces readers to the concept of franchising. It explains the nature and content of franchising, its history, discusses the rights and obligations of the individual subjects, evaluate the advantages and disadvantages of the franchising business plan options. Article assesses the importance of franchising in the current market environment, and predicts its future developments. It's discussed in more details the representation of franchising in the country. The second part deals with the analysis of specific principles in the franchise McDonald's.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické pohledy generace Y

  • ISBN

    978-80-904477-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Societas scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku