Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Franchising v podmínkách tržního prostředí České republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00057296" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00057296 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Franchising v podmínkách tržního prostředí České republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o franchisingu jako o jednom ze způsobů distribuce a formě vertikální kooperace v podmínkách tržního prostředí České republiky. Zmiňuje instituci, která napomáhá vzniku a efektivnímu fungování franchisových systémů v ČR -- Českou asociaci franchisingu. Pozornost je rovněž zaměřena na problematiku financování franchisingu, které u nás patří mezi největší překážky, a to nejen při podnikání formou franchisingu. V diskusi jsou pak shrnuty hlavní faktory, které ovlivňují možnost rozšířenífranchisingu na českém trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Franchising in Conditions of the Market Environment in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deal with the franchising as one from the method of distribution and the form of vertical co-operation in conditions of the market environment in Czech Republic. The Czech franchising association assisting to growth and effective functioning offranchise systems in CR is mentioned as well. The attention is concentrated in problem of the financing of franchising belonging to the largest obstacle not only in business activities through the franchising. The principle factors inluencing the possibility of the franchising expanding in Czech market are summed in discussion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005

  • ISBN

    80-7302-078-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    210-218

  • Název nakladatele

    PEF MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku