Hispánský marketing ve franšízovém podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F07%3A00028613" target="_blank" >RIV/61384399:31160/07:00028613 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hispánský marketing ve franšízovém podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Franšíza; franšízové podnikání; strategické aliance; joint venture; hispánský marketing; mexický trh; malé a střední podnikání; vertikální kooperace
Název v anglickém jazyce
Hispanic marketing in franchising
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Franchise; franchising enterprise; strategic alliance; joint venture; hispanic marketing; mexican market; small and middle-sized enterprise; vertical cooperation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
INPROFORU
ISBN
978-80-7394-016-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
202-208
Název nakladatele
JU v Českých Budějovicích Ekonomická fakulta
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
27. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—