Znalosti pro tržní praxi 2011. Nová generace pracovníků (Generace Y)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33117895" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33117895 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalosti pro tržní praxi 2011. Nová generace pracovníků (Generace Y)
Popis výsledku v původním jazyce
Znalosti jsou klíčovým prvkem ekonomické konkurenceschopnosti. Cílem konference je prezentace aktuálního vývoje řízení znalostí a jeho odrazu v managementu, marketingu, ve finančním řízení i v dalších oblastech znalostní ekonomiky. V rámci tohoto ročníkukonference navíc věnujeme pozornost nové generaci mladých pracovníků vstupujících na trh práce - generace Y - social media knowledge workers.
Název v anglickém jazyce
Knowledge for Market Use 2011. new generation of workers (Generation Y)
Popis výsledku anglicky
The knowledge is a key point for economic competitiveness. The aim of conference is to present the actual evolution of knowledge management and its impact on management,marketing, financial management and other fields of knowledge economics. The editionof this conference is focused on the new generation of young workers entering the job market - generation Y - the social media knowledge workers.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
160
Počet zahraničních účastníků
20
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce