Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The interculturality as an educational alternative to the competitivity: the perspective of the students of Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33138575" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33138575 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    La interculturalidad como alternativa educativa para la competitividad: una perspectiva desde los alumnos de la Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El presente trabajo propone ir más allá de la competitividad para identificar la pertinencia y calidad en el área de la educación, tomando como ejemplo la educación intercultural a nivel superior en México. Con base en una investigación efectuada entre los alumnos de la Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM) se plantea la hipótesis de que la competición y la competitividad no forman el eje central de la imagen que tienen los informantes del modelo educativo del que forman parte, y se sostiene que este modelo educativo fincado en la solidaridad social representa una alternativa a la modalidad educativa dominante y no necesariamente tiene que aspirar a competir exitosamente con él.

  • Název v anglickém jazyce

    The interculturality as an educational alternative to the competitivity: the perspective of the students of Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM)

  • Popis výsledku anglicky

    This article suggests to outstep the competitive ability to define the appropriateness and quality in the educational system, taking as example the intercultural university education in Mexico. Based on the research performed among students of the Intercultural University of the Estado de México (UIEM) a hypothesis was formulated which expresses the idea that a competition and thus a competitive ability do not represent the axis of the image the informants keep of the educational model they are part of.The hypothesis claims that this educational model proceeding from the social solidarity represents an alternative to the dominant educational model and that it does not have to aspire necessarily to compete successfully with it.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AC - Archeologie, antropologie, etnologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    1er Congreso Internacional de Competitividad Organizacional y los eventos acoplados III GESITI/Saúde y VIII GESITI/Globalizaç?o

  • ISSN

    1807-9350

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    MX - Spojené státy mexické

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    1-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus