Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika kyberšikany na vysokých školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33139185" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33139185 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika kyberšikany na vysokých školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší dílčí výsledky z projektu zaměřeného na zmapování virtuální šikany a její psycho-sociální konsekvence u vysokoškolských studentů. Cílem bylo zachytit způsoby projevu a nejčastější psychické důsledky virtuální šikany prostřednictvím elektronického dotazníku. V rámci explorativního výzkumu byly zodpovězeny stanovené výzkumné otázky: zda je kyberšikana spojena s určitými charakteristikami obětí v rámci sociodemografických ukazatelů a zda jsou studenti dostatečně informováni o podobách a dopadech kyberšikany. Cílovou skupinu tvořili studenti státních a soukromých VŠ v interní a externí formě pregraduálního i postgraduálního studia. Vzhledem k povaze získaných dat bylo při jejich zpracování využito neparametrických statistických metod. Studie vznikla díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum udělené roku 2011 UP v Olomouci Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Cyberbullying issue at universities

  • Popis výsledku anglicky

    Paper gives partial results of a project aimed at mapping the virtual bullying and its psycho-social consequences among university students. The aim was to capture the most common ways of expression and the psychological implications of virtual bullyingvia electronic questionnaire. The explorative research was answered of specific research questions: whether cyberbullying is associated with certain characteristics of victims in sociodemographic characteristics and whether students are adequately informed about the forms and impact of cyberbullying. The target group consisted of students of public and private universities in the internal and external form of undergraduate and postgraduate studies. Due to the nature of the data was used in processing nonparametric statistical methods. The study was through targeted support for specific university research awarded in 2011 in Olomouc Ministry of Education, Youth and Sports.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    29. Psychologické dni, Cesty k múdrosti

  • ISBN

    978-80-8127-046-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    522-526

  • Název nakladatele

    Stimul

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku