Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

JAK JSOU PŘIJÍMÁNI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ PEDAGOGICKÝMI PRACOVNÍKY A VEDENÍM ŠKOL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33139187" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33139187 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    JAK JSOU PŘIJÍMÁNI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ PEDAGOGICKÝMI PRACOVNÍKY A VEDENÍM ŠKOL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší dílčí výsledky studie zaměřené na podmínky práce školních psychologů (ŠP) v Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Výzkum byl realizován díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum, kterou udělilo MŠMT ČR roku 2011 UniverzitěPalackého v Olomouci. Studie je koncipována jako intenzivní explorativní výzkum smíšeného typu. Výzkumným nástrojem byl dotazník vytvořený řešiteli projektu, který obsahoval položky kvantitativní i kvalitativní povahy. Sběr dat byl realizován prostřednictvím internetu, výzkumný soubor tvořilo 51 ŠP. V kvantitativní části výzkumu jsme ověřovali předpoklady, že pracovní spokojenost ŠP souvisí s přijetím ŠP učiteli a vedením školy a že přijetí ŠP souvisí s větším množstvím činností zaměřených podporu učitelů. V rámci kvalitativně zpracovaných výstupů jsme hledali charakteristiky "přijatých" a "nepřijatých" ŠP.

  • Název v anglickém jazyce

    How are school psychologists accepted by pedagogical workers and leding of schools?

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution gives partial result of a study focused on work conditions of school psychologists (SP) in Olomoucký and Moravskosliezsky regions. This study is structured into an intensive explorative research of mixed type. The researchers prepared aquestionnaire which involved quantitative and qualitative items. Collecting of data was realised by means of the Internet, the sample comprised 30 school psychologists. In the quantitative part of the research we tested hypothesis that work satisfactionof school psychologists is connected with their acceptance by teachers and leading of a school and that their receiving bound up with a bigger number of activities focused on teachers support. In the framework of qualitative processed data wetraced characteristics "accepted" and "unaccepted" school psychologists.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cesty k múdrosti

  • ISBN

    978-80-8127-046-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    67-70

  • Název nakladatele

    Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    5. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku