Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SPECIFIKA SPOLUPRÁCE ŠKOLNÍCH PSYCHOLOGŮ S PEDAGOGY NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH (VÝZKUMNÝ ZÁMĚR)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73601071" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73601071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333180957" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333180957</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SPECIFIKA SPOLUPRÁCE ŠKOLNÍCH PSYCHOLOGŮ S PEDAGOGY NA ČESKÝCH ŠKOLÁCH (VÝZKUMNÝ ZÁMĚR)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Specifika českého školního prostředí a rozdíly mezi profesním zaměřením školních psychologů a učitelů mohou vést k různým úskalím ve spolupráci mezi nim. Proto je spolupráce mezi školními psychology a učiteli na českých školách hlavním zájmem našeho výzkumu. Výzkum se zabývá: a) úrovní spolupráce a vztahů těchto dvou profesí a b) hledáním proměnných, které mohou s úrovní této spolupráce souviset. Pro tyto cíle byl zvolen sekvenční smíšený metodologický design. V první, kvalitativní, části jsou využity rozhovory se školními psychology a učiteli. Zde je pro analýzu dat zvažována metoda zakotvené teorie. V druhé, kvantitativní části, je použit dotazník pro školní psychology, učitele a ředitele škol. Zde je zvažována metoda orientačního výzkumu s korelační studií.

  • Název v anglickém jazyce

    SPECIFICS OF COOPERATION OF SCHOOL PSYCHOLOGISTS WITH TEACHERS AT CZECH SCHOOLS (RESEARCH PLAN)

  • Popis výsledku anglicky

    Specifics of the Czech school environment and differences in the professional focus of school psychologists and teachers can lead to various pitfalls in cooperation between them. Therefore, this cooperation is the main interest of our research. In this research I will deal with a) the quality of cooperation and relationships between the two professions at Czech schools and b) finding variables that influence the quality of this cooperation. Sequential mixed methodological design was chosen for these goals. Interviews with school psychologists and teachers are used in the first, qualitative part. The grounded theory method is applied here. In the second, quantitative part, is used questionnaire for school psychologists, teachers and school headmasters. Here is used method of orientation research with correlation study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PHD EXISTENCE 2020 „Člověk a čas“

  • ISBN

    978-80-244-5731-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    213-217

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    3. 2. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku