The linguistic picture of the world in Polish advertisements.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A10223293" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:10223293 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Językowy obraz świata w polskiej reklamie
Popis výsledku v původním jazyce
Językowy obraz świata w tekstach reklamowych zamieszczonych w czasopismach dla kobiet. Kognitywne spojrzenie na świat kobiet kreowany w polskich komunikatach reklamowych.
Název v anglickém jazyce
The linguistic picture of the world in Polish advertisements.
Popis výsledku anglicky
A view on the contemporary Polish advertising texts published in the magazines for women. Cognitive view on the picture of the world/women in Polish advertisements.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-2856-7
Počet stran knihy
173
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—