Neuromarketing jako získávání zpětné vazby v marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000533" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Neuromarketing jako získávání zpětné vazby v marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Zpětná vazba je obecně jedním z významných ukazatelů, které mají svou pozici také v marketingu. Zpětná vazba je jedním ze základů oboru zvaného neuromarketing, který ji používá pro zjišťování a následné zvyšování efektivity reklamy či obecně nástrojů propagace. V neuromarketingu je často používána metoda Eye Tracking k ověřování efektivity tištěné reklamy z pohledu přitažení pozornosti recipienta. Tato práce v experimentálním šetření zjišťuje pomocí Eye Tracking působení tištěné reklamy na pozornost mužů a žen. Z výsledků bylo zjištěno, že existují rozdíly v přitažení pozornosti u mužů a žen.
Název v anglickém jazyce
Neuromarketing as a Method of Obtaining Feedback in Marketing
Popis výsledku anglicky
In general, feedback is one of significant indicators which also play a role in marketing. Feedback belongs to the foundations in the field of neuromarketing, which uses it for identifying and followingly for increasing the effectiveness of advertising or promotional tools in general. The Eye-Tracking method is often used in neuromarketing to verify the effectiveness of printed advertising from the point of view of attracting the attention of the recipient. This paper experimentally researches the effect of printed advertising on the attention of men and women. The results show that there are differences in attracting the attention of men and women.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Oeconomica Universitatis Selye
ISSN
1338-6581
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
152-161
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—