Advertising spots and influence of emotion on their memorization
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000881" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000881 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Advertising spots and influence of emotion on their memorization
Popis výsledku v původním jazyce
Broadcasting of television advertising spots belongs to one of the most expensive. The expectation is high effectiveness of advertising messages, attracting of attention, invoking of emotions and storage in long-term memory of recipients. One of the direct methods to determine the effectiveness of advertising is neuromarketing research.
Název v anglickém jazyce
Advertising spots and influence of emotion on their memorization
Popis výsledku anglicky
Broadcasting of television advertising spots belongs to one of the most expensive. The expectation is high effectiveness of advertising messages, attracting of attention, invoking of emotions and storage in long-term memory of recipients. One of the direct methods to determine the effectiveness of advertising is neuromarketing research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 4rd CER Comparative European Research Conference
ISBN
978-0-9928772-8-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
27-33
Název nakladatele
Sciemcee Publishing
Místo vydání
London
Místo konání akce
London
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—