Creativity and Hierarchy of Effects in Advertising.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193138" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Creativity and Hierarchy of Effects in Advertising.
Popis výsledku v původním jazyce
Importance of creativity in advertising is without any discussion because this phenomena is being considered as one of the most important factors for successful and effective advertising. In this article creativity is linked with one of the models whichexplain the principles how advertising works e.g. hierarchy of effects model. The influence of creativity in particular steps of the model is explained with creativity influence on attention, attitude, affective and conative stage of decision making process. Perception of creativity depends on many factors. One of the most important in global advertising is culture.
Název v anglickém jazyce
Creativity and Hierarchy of Effects in Advertising.
Popis výsledku anglicky
Importance of creativity in advertising is without any discussion because this phenomena is being considered as one of the most important factors for successful and effective advertising. In this article creativity is linked with one of the models whichexplain the principles how advertising works e.g. hierarchy of effects model. The influence of creativity in particular steps of the model is explained with creativity influence on attention, attitude, affective and conative stage of decision making process. Perception of creativity depends on many factors. One of the most important in global advertising is culture.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Wissenschaftszeitschrift
ISSN
2074-854X
e-ISSN
—
Svazek periodika
3.
Číslo periodika v rámci svazku
1.
Stát vydavatele periodika
AT - Rakouská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
6-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—