Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creativity and Hierarchy of Effects in Advertising.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193138" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193138 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creativity and Hierarchy of Effects in Advertising.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Importance of creativity in advertising is without any discussion because this phenomena is being considered as one of the most important factors for successful and effective advertising. In this article creativity is linked with one of the models whichexplain the principles how advertising works e.g. hierarchy of effects model. The influence of creativity in particular steps of the model is explained with creativity influence on attention, attitude, affective and conative stage of decision making process. Perception of creativity depends on many factors. One of the most important in global advertising is culture.

  • Název v anglickém jazyce

    Creativity and Hierarchy of Effects in Advertising.

  • Popis výsledku anglicky

    Importance of creativity in advertising is without any discussion because this phenomena is being considered as one of the most important factors for successful and effective advertising. In this article creativity is linked with one of the models whichexplain the principles how advertising works e.g. hierarchy of effects model. The influence of creativity in particular steps of the model is explained with creativity influence on attention, attitude, affective and conative stage of decision making process. Perception of creativity depends on many factors. One of the most important in global advertising is culture.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Wissenschaftszeitschrift

  • ISSN

    2074-854X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1.

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    6-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus