Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78969" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78969 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.
Popis výsledku v původním jazyce
V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.
Název v anglickém jazyce
Value Orientation of Czech population and advertising appeals
Popis výsledku anglicky
In modern marketing and advertising values are regarded as one of the basic pillars of successful segmentation, determining the selection of a suitabele advertising strategy above all in terms of defining an effective advertising appeal. The authors utilise the methodology of Cheng and Schweitzer and have compiled a list of the thirty most frequently used advertising appeals and conducted extensive research into value types. On the basis of this research they recommend advertising appeals according to the cultural orientation of the Czech population.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—