Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78969" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78969 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.

  • Název v anglickém jazyce

    Value Orientation of Czech population and advertising appeals

  • Popis výsledku anglicky

    In modern marketing and advertising values are regarded as one of the basic pillars of successful segmentation, determining the selection of a suitabele advertising strategy above all in terms of defining an effective advertising appeal. The authors utilise the methodology of Cheng and Schweitzer and have compiled a list of the thirty most frequently used advertising appeals and conducted extensive research into value types. On the basis of this research they recommend advertising appeals according to the cultural orientation of the Czech population.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Kulturní aspekty české a evropské reklamy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XVIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus