Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Language attitudes in two educational models. The case of the Universidad Autónoma del Estado de México (UAEM) and the Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33138576" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33138576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cucsh.uan.edu.mx/linguistica/jornadas/index.php?seccion=memorias" target="_blank" >http://www.cucsh.uan.edu.mx/linguistica/jornadas/index.php?seccion=memorias</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Las actitudes lingüísticas de los estudiantes de dos modelos educativos: el caso de la Universidad Autónoma del Estado de México (UAEM) y la Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    En este estudio se pretende arrojar luz sobre una influencia hipotética que puedan tener dos modelos de educación superior - el convencional y el intercultural - sobre las actitudes lingüísticas básicas de los jóvenes que están formándose académicamenteen su marco. Sin embargo, mediante la aplicación de dos encuestas se descubrió que no hay diferencias substanciales entre las actitudes lingüísticas entre los alumnos de estos dos modelos educativos, lo cual se puede interpretar como resultado de la bajavitalidad de las lenguas originarias en el contexto mexiquense, altamente globalizado, donde lo indígena carece de una identidad claramente propia.

  • Název v anglickém jazyce

    Language attitudes in two educational models. The case of the Universidad Autónoma del Estado de México (UAEM) and the Universidad Intercultural del Estado de México (UIEM)

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to show if studying at two universities based on two different educational models (the conventional and the intercultural one) has an influence on the language attitudes of the students. The result is that there is no essential difference between the language attitudes of both groups, which can be explained as the result of the low vitality of the native languages in the globalized México federative state, where the indigenous peoples lack a clear native identity.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Memorias en extenso de las Primeras Jornadas de Lenguas en Contacto, 26 - 28 de mayo de 2011

  • ISBN

    978-607-7868-38-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    34-41

  • Název nakladatele

    Universidad Autónoma de Nayarit

  • Místo vydání

    Tepic, Nayarit

  • Místo konání akce

    Tepic, Nayarit

  • Datum konání akce

    26. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku