Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kurikulum oboru sociální práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33139251" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33139251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Balogova4" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Balogova4</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kurikulum oboru sociální práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zvažuje možné problémy spjaté s projektováním a realizací kurikula oboru Sociální práce v kombinované formě studia. Omezená doba přímého kontaktu mezi studentem a tutorem, převaha studentů, kteří jsou stávajícími sociálními pracovníky, versus práce se studenty, kteří se setkávají s problematikou sociální práce ve školní výuce poprvé, dále určitý podíl studentů, kteří studují "nedobrovolně", pod tlakem legislativy vyžadující odbornou kvalifikaci sociálních pracovníků. To jsou příklady nejzávažnějších problémů, se kterými je třeba se při projektování a realizaci kurikula oboru Sociální práce v kombinovaných formách studia vyrovnat.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum of the social work major

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution discusses possible difficulties related to the designing and realization of the curriculum of the Social Work major in blended form of study. The limited time of direct contact between students and tutors, the prevalence of students already working as social workers versus work with students first facing the issues of social work during lessons, a certain proportion of students studying "involuntarily", under the pressure of legislation requiring specialized qualifications of social workers. These are examples of the most serious problems that are necessarily dealt with during the designing and realization of the curriculum of the Social Work major in blended form of study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzvy a trendy vo vzdelávaní v sociálnej práci Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 26.-27. apríla 2012 v Prešove

  • ISBN

    978-80-555-0613-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    196-202

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    26. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku