Kurikulum oboru sociální práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33139251" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33139251 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Balogova4" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Balogova4</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulum oboru sociální práce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zvažuje možné problémy spjaté s projektováním a realizací kurikula oboru Sociální práce v kombinované formě studia. Omezená doba přímého kontaktu mezi studentem a tutorem, převaha studentů, kteří jsou stávajícími sociálními pracovníky, versus práce se studenty, kteří se setkávají s problematikou sociální práce ve školní výuce poprvé, dále určitý podíl studentů, kteří studují "nedobrovolně", pod tlakem legislativy vyžadující odbornou kvalifikaci sociálních pracovníků. To jsou příklady nejzávažnějších problémů, se kterými je třeba se při projektování a realizaci kurikula oboru Sociální práce v kombinovaných formách studia vyrovnat.
Název v anglickém jazyce
Curriculum of the social work major
Popis výsledku anglicky
The contribution discusses possible difficulties related to the designing and realization of the curriculum of the Social Work major in blended form of study. The limited time of direct contact between students and tutors, the prevalence of students already working as social workers versus work with students first facing the issues of social work during lessons, a certain proportion of students studying "involuntarily", under the pressure of legislation requiring specialized qualifications of social workers. These are examples of the most serious problems that are necessarily dealt with during the designing and realization of the curriculum of the Social Work major in blended form of study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzvy a trendy vo vzdelávaní v sociálnej práci Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 26.-27. apríla 2012 v Prešove
ISBN
978-80-555-0613-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
196-202
Název nakladatele
Prešovská univerzita v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
26. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—