Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140170" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140170 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat výsledky výzkumu, který probíhal mezi českými společnostmi. Výzkum byl zaměřen na znalost a využívání sociálních sítí uvnitř společností. Jako výzkumná metoda bylo zvoleno dotazníkové šetření a jeho následná analýza. Z dotazníkového šetření vyplývá, že využívání sociálních sítí ve firmách je v České republice v začátcích. Společnosti mnohdy nevidí smyl ve využívání sociálních sítí, popřípadě s nimi nemají pozitivní zkušenosti.

  • Název v anglickém jazyce

    USE OF SOCIAL NETWORKS IN MANAGEMENT IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the results of research conducted among Czech companies. The research was focused on the acquaintance with social networks and their use within companies. As for the research method, the author choose a questionnaire survey and its subsequent analysis. The survey shows that the use of social networks in the companies in the Czech Republic is only at the beginning. Companies often do not see the reasons why and for what purpose to use social networks, or don't have a positive experience with them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    360-369

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku