GENERACE Y A Z NA TRHU PRÁCE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140173" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
GENERACE Y A Z NA TRHU PRÁCE
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit Generaci Y a Z v éře sociálních médií. Sociální média jsou online média, která slouží pro sdílení názorů a výměnu informací. Vlivem rozvoje internetu na počátku jednadvacátého století získala také funkci komunikačního nástroje a začala se využívat i ve firmách. Organizace proto usilují o získání pracovníků právě z řad Generace Y a Z. Jedná se o mladé talentované lidi, kteří se narodili do doby internetového rozkvětu a jsou proto v této oblasti odborníky. Propojením těchto pracovníků a sociálních sítí mohou firmy budovat tzv. kolektivní inteligenci, tedy skupinu jedinců, kteří kolektivně pracují na vytváření znalostí. Stávají se tak konkurenčním nástrojem a na trhu práce o ně probíhá velký boj.
Název v anglickém jazyce
GENERATION Y AND Z AT THE LABOUR MARKET
Popis výsledku anglicky
The aim of the project is to describe Generations Y and Z in the era of social media. Social media are online platforms made for sharing ideas and exchanging information. At the beginning of 21st century the media started to be used also for communication purposes. In general, organizations became interested in this form of communication media and have been attempting to recruit Generation Y and Z members since then. Generations Y and Z represent young talented people who were born in the times of internet rise and this influence helped them become experts in the field. When using both social media and these employees the companies are able to work efficiently by creating so-called collective intelligence which is a group of intelligent people who create knowledge by co-operation. They are considered human capital and are highly demanded at the labour market. In the project three main topics will be discussed using specialized internet sources and publications. The application of socia
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu
ISBN
978-80-87533-04-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
445-452
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—