Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

GENERACE Y A Z NA TRHU PRÁCE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140173" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    GENERACE Y A Z NA TRHU PRÁCE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představit Generaci Y a Z v éře sociálních médií. Sociální média jsou online média, která slouží pro sdílení názorů a výměnu informací. Vlivem rozvoje internetu na počátku jednadvacátého století získala také funkci komunikačního nástroje a začala se využívat i ve firmách. Organizace proto usilují o získání pracovníků právě z řad Generace Y a Z. Jedná se o mladé talentované lidi, kteří se narodili do doby internetového rozkvětu a jsou proto v této oblasti odborníky. Propojením těchto pracovníků a sociálních sítí mohou firmy budovat tzv. kolektivní inteligenci, tedy skupinu jedinců, kteří kolektivně pracují na vytváření znalostí. Stávají se tak konkurenčním nástrojem a na trhu práce o ně probíhá velký boj.

  • Název v anglickém jazyce

    GENERATION Y AND Z AT THE LABOUR MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the project is to describe Generations Y and Z in the era of social media. Social media are online platforms made for sharing ideas and exchanging information. At the beginning of 21st century the media started to be used also for communication purposes. In general, organizations became interested in this form of communication media and have been attempting to recruit Generation Y and Z members since then. Generations Y and Z represent young talented people who were born in the times of internet rise and this influence helped them become experts in the field. When using both social media and these employees the companies are able to work efficiently by creating so-called collective intelligence which is a group of intelligent people who create knowledge by co-operation. They are considered human capital and are highly demanded at the labour market. In the project three main topics will be discussed using specialized internet sources and publications. The application of socia

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    445-452

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku