Introduction: Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140873" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Introduction: Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism
Popis výsledku v původním jazyce
Introductory study into consumer culture theory and research describing the aims of the international conference Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism and its findings.
Název v anglickém jazyce
Introduction: Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism
Popis výsledku anglicky
Introductory study into consumer culture theory and research describing the aims of the international conference Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism and its findings.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
New Perspectives on Consumer Culture Theory and Research
ISBN
978-1-4438-4157-3
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Počet stran knihy
261
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—