Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Introduction: Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140873" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Introduction: Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Introductory study into consumer culture theory and research describing the aims of the international conference Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism and its findings.

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction: Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism

  • Popis výsledku anglicky

    Introductory study into consumer culture theory and research describing the aims of the international conference Consumer Culture Between Aesthetics, Social Distinction and Ecological Activism and its findings.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    New Perspectives on Consumer Culture Theory and Research

  • ISBN

    978-1-4438-4157-3

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Počet stran knihy

    261

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly