KOMPETENČNÍ PARADIGMA JAKO NOVÉ PARADIGMA V ANDRAGOGICE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33141131" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33141131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/epf_2012.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/epf_2012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KOMPETENČNÍ PARADIGMA JAKO NOVÉ PARADIGMA V ANDRAGOGICE
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován uchopení kompetenčního přístupu z paradigmatického hlediska. Jeho cílem je hledání odpovědi na otázku, zda lze na nové, tzv. kompetenční paradigma nahlížet optikou Kuhnovy koncepce vývoje vědy, a zda má kategorie kompetence parametrynatolik odlišné od kvalifikace, aby o ní jako o novém paradigmatu bylo možné hovořit. Pro dosažení stanoveného cíle je nezbytná analýza Kuhnovy historicko-holistické koncepce vědy stejně jako současného chápání pojmu paradigma ve společenských vědách, zejména sociologii a andragogice.
Název v anglickém jazyce
COMPETENCY PARADIGM AS A NEW PARADIGM IN ANDRAGOGY
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on grabbing the management by competencies of paradigmatic perspective. It's aim is to answer the question whether the new, so-called competency paradigm seen through the lens of Kuhn's concept of scientific development, and whetherit has parameters category so different from qualification to it as a new paradigm to speak. To achieve the set objective analysis is necessary Kuhn's historical and holistic conception of science as well as the current understanding of the concept of paradigm in the social sciences, especially sociology and andragogy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Evropské pedagogické fórum 2012
ISBN
978-80-905243-2-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
494-503
Název nakladatele
Evropské pedagogické fórum 2012
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
3. 12. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—