Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

KOMPETENČNÍ PARADIGMA JAKO NOVÉ PARADIGMA V ANDRAGOGICE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33141131" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33141131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/epf_2012.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/epf_2012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    KOMPETENČNÍ PARADIGMA JAKO NOVÉ PARADIGMA V ANDRAGOGICE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován uchopení kompetenčního přístupu z paradigmatického hlediska. Jeho cílem je hledání odpovědi na otázku, zda lze na nové, tzv. kompetenční paradigma nahlížet optikou Kuhnovy koncepce vývoje vědy, a zda má kategorie kompetence parametrynatolik odlišné od kvalifikace, aby o ní jako o novém paradigmatu bylo možné hovořit. Pro dosažení stanoveného cíle je nezbytná analýza Kuhnovy historicko-holistické koncepce vědy stejně jako současného chápání pojmu paradigma ve společenských vědách, zejména sociologii a andragogice.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPETENCY PARADIGM AS A NEW PARADIGM IN ANDRAGOGY

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on grabbing the management by competencies of paradigmatic perspective. It's aim is to answer the question whether the new, so-called competency paradigm seen through the lens of Kuhn's concept of scientific development, and whetherit has parameters category so different from qualification to it as a new paradigm to speak. To achieve the set objective analysis is necessary Kuhn's historical and holistic conception of science as well as the current understanding of the concept of paradigm in the social sciences, especially sociology and andragogy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské pedagogické fórum 2012

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    494-503

  • Název nakladatele

    Evropské pedagogické fórum 2012

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku