Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filosofie o slovech o slovech o médiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33141486" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33141486 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Filosofie o slovech o slovech o médiích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace představuje inovativní aplikaci tradičních konceptů filosofie jazyka, sociologie a sémiotiky na problematiku médií a (mediované) komunikace. V návaznosti na aktuální koncepty reflexe problematiky médií (Flusser, Virilio, Castells) publikace tematizuje mnohovrstevnatost vztahu a vzájemnou interferenci médií, komunikace a společnosti, akcentuje především filosofickou reflexi základních médií (řeči, písma a obrazu) a problematiku jazyka náboženství a vědy optikou sub specie communi(cati)onis.

  • Název v anglickém jazyce

    Philosophie about words about words about media

  • Popis výsledku anglicky

    The book presents an innovative application of traditional concepts of philosophy of language, sociology and semiotics on media and (mediated) communication. Following contemporary concepts that reflect media (Flusser, Virilio, Castells) publication highlights multilayer character of the relationship and mutual interference of media, communication and society. Specifically, it accents the philosophical reflection of elementary media (speech, writing and image) and the language of religion and science through the perspective of sub-specie communi(cati)ons.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3339-4

  • Počet stran knihy

    401

  • Název nakladatele

    Vydavatelství Univerzity Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy