Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí pojmu interaktivita v teoriích masové a síťové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F11%3A10106676" target="_blank" >RIV/00216208:11230/11:10106676 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí pojmu interaktivita v teoriích masové a síťové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interaktivita není jen hlavním rysem nových médií, ale také základním konceptem mediálních studií jako celku. Pojem je spojován s přechodem od masové komunikace na síťovou komunikaci nebo z tradičních médií na nově vznikající (interaktivní) mediální technologie. Tento článek se zabývá konceptem interaktivity z hlediska mediálních a komunikačních studií.

  • Název v anglickém jazyce

    Conceptual framing of interactivity in theories of mass and networked communications

  • Popis výsledku anglicky

    Interactivity is not solely a key feature of new media, but also a core concept of media studies on the whole. It is the accent on interactivity and the transformation of its conceptual meaning that has been linked with the move from mass communication to networked communication, or from traditional media to newly emergent (interactive) media technologies. The article addresses the reflection of the concept from a communication and media studies point of view.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové diskurzy mediálnych štúdií - Megatrendy a médiá

  • ISBN

    978-80-8105-253-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    109-130

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    22. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku