Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Institucionalizace andragogického diskurzu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33144550" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33144550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Institucionalizace andragogického diskurzu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá propojením modelů institucionalizace, zkušenostního učení a andragogických modalit: pole praxe, vědní disciplíny a studijního oboru. Představuje koncept propojení těchto rovin s dalšími charakteristickými znaky andragogiky: disciplinárním charakterem a úlohou jazyka v procesu institucionalizace andragogického diskurzu. Zmiňuje metodu pokusu a omylu, která je charakteristická jak pro zkušenostní učení, tak pro usazování obsahu a struktury diskurzu. Přibližuje také možnost využití konceptu abdukce jako přechodu mezi teorií a praxí, který je pro andragogiku klíčový.

  • Název v anglickém jazyce

    The Institutionalization of Andragogical Discourse

  • Popis výsledku anglicky

    This is focused on connection of institutionalization process, experiential learning and conception of andragogical modalities: a field of practice, field of science and field of study. It shows the role of language on the background of constituting thediscourse in the process of transformation from being multidisciplinary in the field of praxis, interdisciplinary in the discourse (as field of science) and, finally, to transdisciplinary in the field of study. There is also discussed an eventuality of using abduction as a central point between theory and practise.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta andragogica 3: zborník katedry andragogiky Filozofickej fakulty Univerzity Komenského

  • ISBN

    978-80-223-3369-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    79-86

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    12. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku