Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úvod k novým psychodiagnostickým metodám v poradenství a pedagogické psychologii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33144829" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33144829 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úvod k novým psychodiagnostickým metodám v poradenství a pedagogické psychologii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop byl zaměřen na představení nových psychodiagnostických metod v poradenství a pedagogické psychologii. Účastníci se seznámili s pětifaktorovým osobnostním dotazníkem pro děti (FFPI-C), škálou sebepojetí u dětí Piers-Harris 2 (PHCSCS-2). Metody byly porovnány s Eysenckovým osobnostním dotazníkem pro děti (B-JEPI), škálou sebehodnocení školní úspěšnosti (SPAS) a pro objektivizaci vybraných charakteristik s testem pozornosti d2. Workshop byl zaměřen na práci s metodami a na interpretaci výsledků.

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction to psychodiagnostic methods in counseling and pedagogical psychology

  • Popis výsledku anglicky

    Workshop was aimed to the introduction of new psychodiagnostic methods in counseling and pedagogical psychology. Participants acquainted with the five-factor personality questionnaire for children (FFPI-C), Piers-Harris self-concept scale for children 2(PHCSCS-2). Methods were compared with the Eysenck junior personality inventory (B-JEPI), school success self-esteem scale (SPAS) and for objecitive assessment of the selected personality characteristics with attention test d2. Workshop was aimed to practice assessment and interpretation of used methods.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Vsetín

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    6

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce