Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

English learners' perception of Czech palatal stops in high-front vs. other vowel contexts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147462" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    English learners' perception of Czech palatal stops in high-front vs. other vowel contexts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    English learners' perception of Czech palatal stops in high-front vs. other vowel contexts The present study is focused on perception of palatal stops by native English learners of Czech. Palatal stops are new category for them therefore their perceptioncould be difficult for them. However, their perception could be also influenced by their context. Palatal stops could be more difficult to perceive if followed or preceded by high-front vowels

  • Název v anglickém jazyce

    English learners' perception of Czech palatal stops in high-front vs. other vowel contexts

  • Popis výsledku anglicky

    English learners' perception of Czech palatal stops in high-front vs. other vowel contexts The present study is focused on perception of palatal stops by native English learners of Czech. Palatal stops are new category for them therefore their perceptioncould be difficult for them. However, their perception could be also influenced by their context. Palatal stops could be more difficult to perceive if followed or preceded by high-front vowels

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0061" target="_blank" >EE2.3.20.0061: Jazyková rozmanitost a komunikace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Second Central European Conference in Linguistics for Postgraduate Students

  • ISBN

    978-963-308-103-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    44-51

  • Název nakladatele

    Pázmány Péter Catholic University

  • Místo vydání

    Budapest: Pázmány Péter Catholic University

  • Místo konání akce

    Budapest: Pázmány Péter Catholic University

  • Datum konání akce

    24. 8. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku