Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evropské projekty NIFLAR, TILA a IFIT jako příklady využívání elektronických opor v jazykové výuce (CALL)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147515" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evropské projekty NIFLAR, TILA a IFIT jako příklady využívání elektronických opor v jazykové výuce (CALL)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních letech se pojem Computer Assisted Language Learning (CALL) díky rozvoji počítačových technologií a zvyšujícímu se potenciálu využívání internetu ve výuce cizích jazyků dostává stále více do povědomí široké odborné veřejnosti. Tento článek pojednává o různých způsobech systematického využívání počítačových platforem pro zlepšení výuky cizích jazyků. Jejich velké přednosti jsou demonstrovány na příkladech třech projektů realizovaných na Katedře nederlandistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Realizace projektů NIFLAR (2009 - 2011; www.niflar.eu), TILA (2013 - 2015; www.tilaproject.eu) a IFIT (2012 - 2015; www.ifit.upol.cz) byla umožněna díky finanční podpoře ze strany EU.

  • Název v anglickém jazyce

    EU projects NIFLAR, TILA and IFIT as examples of exploiting electronic educational platforms (CALL) in language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of the Computer Assisted Language Learning (CALL) has been recently winning on popularity within the wide educational community. This is the result of the fast development of the ICT-technologies and the rising potential of using the internetfor educational purposes. This article deals with various ways of systematically exploiting computer platforms in the foreign language teaching. Their great advantages are being demonstrated on the examples of three projects carried out on the Dutch Department of the Philosophical Faculty, Palacký University Olomouc, the Czech Republic. The projects NIFLAR (2009 - 2011; www.niflar.eu), TILA (2013 - 2015; www.tilaproject.eu) and IFIT (2012 - 2015; www.ifit.upol.cz) have been made possible thanks to thefinancial support of the EU.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RARA AVIS X

  • ISBN

    978-80-8105-528-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    90-103

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    2. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku