Možnosti využití statistických nástrojů v sektoru cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33149646" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33149646 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti využití statistických nástrojů v sektoru cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je vyhodnotit možnosti využití statistických nástrojů pro využití v podnicích cestovního ruchu. Odvětví cestovního ruchu je jedním z nejdůležitějších v sektoru služeb České republiky a generuje velké množství příjmů nejen ze zahraničí, ale také z domácího cestovního ruchu. Základní makroekonomické ukazatele jsou sledovány Českým statistickým úřadem v Satelitním účtu cestovního ruchu, nicméně cílem článku je na příkladu ukázat, jak lze dále s těmi daty pracovat a jak statistické nástrojemohou pomoci v podnikání subjektů na trhu.
Název v anglickém jazyce
POSSIBILITIES OF USAGE STATISTICAL TOOLS IN TOURISM SECTOR
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to evaluate the possibility of using statistical tools for tourism businesses. The tourism industry is one of the most important in the service sector Czech Republic and generates a lot of income not only from abroad but also from domestic tourism. Basic macroeconomic indicators are monitored by the Czech Statistical Office in the Satellite Accounts of tourism. However,the aim of the article is to show examples of how to continue to work with the data and how statistical tools can help business operators in the market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století
ISBN
978-80-87533-07-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
370-377
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II.
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
11. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—