Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití statistických nástrojů v sektoru cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33149646" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33149646 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití statistických nástrojů v sektoru cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je vyhodnotit možnosti využití statistických nástrojů pro využití v podnicích cestovního ruchu. Odvětví cestovního ruchu je jedním z nejdůležitějších v sektoru služeb České republiky a generuje velké množství příjmů nejen ze zahraničí, ale také z domácího cestovního ruchu. Základní makroekonomické ukazatele jsou sledovány Českým statistickým úřadem v Satelitním účtu cestovního ruchu, nicméně cílem článku je na příkladu ukázat, jak lze dále s těmi daty pracovat a jak statistické nástrojemohou pomoci v podnikání subjektů na trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    POSSIBILITIES OF USAGE STATISTICAL TOOLS IN TOURISM SECTOR

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to evaluate the possibility of using statistical tools for tourism businesses. The tourism industry is one of the most important in the service sector Czech Republic and generates a lot of income not only from abroad but also from domestic tourism. Basic macroeconomic indicators are monitored by the Czech Statistical Office in the Satellite Accounts of tourism. However,the aim of the article is to show examples of how to continue to work with the data and how statistical tools can help business operators in the market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století

  • ISBN

    978-80-87533-07-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    370-377

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    11. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku