Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR EDUCATION AT PHILOSOPHICAL FACULTY, PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC, CZECH REPUBLIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150999" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR EDUCATION AT PHILOSOPHICAL FACULTY, PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC, CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning processes in contemporary society are influenced by the fact that we live in era of Information Technology. For communication between students and teachers we use unique ICT environments and tools. Linking ICT tools with effective education we can find high quality e-learning system. The paper deals with qualitative analysis of virtual environment focused on effective e-learning educational system which can be appropriately used in full time study and also in blended learning at the Philosophical Faculty, Palacký University in Olomouc (UP). The first part of the paper provides analysis of the available educational tools applicable to virtual environment at Philosophical Faculty, Palacký University in Olomouc. The following part describes the requirements defined in interviews by relevant stakeholders - students and teachers from Philosophical Faculty, Palacký University in Olomouc. The conclusion offers recommendation of software and tools which are the most suitable for Philo

  • Název v anglickém jazyce

    THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES FOR EDUCATION AT PHILOSOPHICAL FACULTY, PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC, CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    Learning processes in contemporary society are influenced by the fact that we live in era of Information Technology. For communication between students and teachers we use unique ICT environments and tools. Linking ICT tools with effective education we can find high quality e-learning system. The paper deals with qualitative analysis of virtual environment focused on effective e-learning educational system which can be appropriately used in full time study and also in blended learning at the Philosophical Faculty, Palacký University in Olomouc (UP). The first part of the paper provides analysis of the available educational tools applicable to virtual environment at Philosophical Faculty, Palacký University in Olomouc. The following part describes the requirements defined in interviews by relevant stakeholders - students and teachers from Philosophical Faculty, Palacký University in Olomouc. The conclusion offers recommendation of software and tools which are the most suitable for Philo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Media literacy education from pupils to lifelong learning

  • ISBN

    978-80-86302-46-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    229-234

  • Název nakladatele

    Center for Higher Education Studies

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku