Vnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska nepříznivých faktorů limitujících strategií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610628" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610628 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/12/Itev_2_2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska nepříznivých faktorů limitujících strategií
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek představuje dílčí výsledky našeho kvalitativního výzkumu, který je součástí širšího kontextu výzkumu zaměřeného na využívání online technologií učiteli ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Výzkum byl realizován v rámci řešení Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci (IGA_Pdf_2021_021; Fenomén informálního učení se zaměřením na online technologie pro budoucí učitele anglického jazyka na Univerzitě Palackého v Olomouci). Premisy kvalitativního výzkumu vycházely ze záměru zjistit, jak budoucí učitelé přistupovali k online technologiím v průběhu svého života. Údaje pro kvalitativní výzkum byly shromážděny pomocí polostrukturovaných rozhovorů se studenty učitelství primárního a nižšího sekundárního vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Konkrétně v tomto příspěvku se zaměřujeme na vnímání online technologií budoucími učiteli z hlediska jejich nepříznivých vlivů nejen na zdraví člověka.
Název v anglickém jazyce
Perception of online technologies by future teachers in terms of adverse factors limiting strategies
Popis výsledku anglicky
This paper presents partial results of our qualitative research, which is part of the broader context of research focused on the use of online technologies by teachers in their informal learning and formal education. The research was carried out as part of the Student Grant Program at Palacký University in Olomouc (IGA_Pdf_2021_021; The phenomenon of informal learning with a focus on online technologies for future English language teachers at Palacký University in Olomouc). The premises of the qualitative research were based on the intention to find out how future teachers approached online technologies during their lifetime. Data for qualitative research were collected through semi-structured interviews with students of primary and lower secondary education at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc. Specifically, in this paper we focus on the perception of online technologies by future teachers in terms of their adverse effects not only on human health.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inovace a technologie ve vzdělávání
ISSN
2571-2519
e-ISSN
—
Svazek periodika
2021
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
20-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—