Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online Technology in informal learning and formal education: a case study among future English teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610625" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610625 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.scientific-publications.net/en/article/1002268/" target="_blank" >https://www.scientific-publications.net/en/article/1002268/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Online Technology in informal learning and formal education: a case study among future English teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article aims to introduce the results of research conducted at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc among its master’s students – future English teachers. It attempts to find out how often and how the students use online platforms, applications, websites and social networks in their informal learning and formal education. It describes the differences and similarities between the students’ use of online technology for their own unsupervised and unguided learning and for the purposes of their formal studies. Comparisons in the use of online technology are made with regards to the students’ gender and form of studies.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Technology in informal learning and formal education: a case study among future English teachers

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to introduce the results of research conducted at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc among its master’s students – future English teachers. It attempts to find out how often and how the students use online platforms, applications, websites and social networks in their informal learning and formal education. It describes the differences and similarities between the students’ use of online technology for their own unsupervised and unguided learning and for the purposes of their formal studies. Comparisons in the use of online technology are made with regards to the students’ gender and form of studies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of International Scientific Publications: Language, Individual &amp; Society

  • ISSN

    1314-7250

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    15

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    28-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus