Interní komunikace ve firemním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154693" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154693 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interní komunikace ve firemním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky bakalářské práce Interní komunikace ve firemním prostředí napsané v rámci studia na Katedře aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Práce se zabývá analýzou současného stavu interníkomunikace v sekci marketingu a prodeje vybrané výrobní společnosti. Výzkum je zaměřen na čtyři zkoumané oblasti a to na komunikační a informační propojení firmy, potencionální nedostatky, komunikační prostředky a systémové nastavení oddělení. Pro dosažení vytyčených cílů byl zvolen smíšený výzkumný design. Data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření v systému survio.com (všichni zaměstnanci oddělení) a polostrukturovaného rozhovoru (vedoucí oddělení a náhodně vybraný zaměstnanec). Výstupempráce je analýza získaných dat a zpětná vazba ohledně aktuálního nastavení a zejména vlastní doporučení určená kompetentním osobám ve vedení firmy, která mají být nápomoc nastávajícímu komunikačnímu nastavení společnosti.
Název v anglickém jazyce
Internal Communication in Company's Enviroment
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present results of my bachelor's thesis titled Internal Communication in company environment, written during my studies at Department of Applied Economics, of the Faculty of Arts at Palacký University Olomouc. The thesis analyses current situation in the internal communication within the Marketing and Sales Department of a production company. The research focuses on four examined areas , i.e. communication and information links within the company; possible insufficincies, means of communication and systemic operation of the department. In order to reach the defined aims I chose a mixed research design. All the data have been collected through a questionnaire in system survio.com (all the empolyees of the department) and semi-structured interview (head of the department and a randomly chosen employee). The output of the thesis is an analysis of the gained data and a feedback on current setup and particularly my own recomendations intended for top management t
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalosti pro tržní praxi 2015. Ženy-podnikatelky v minulosti a současnosti
ISBN
978-80-87533-12-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
634-640
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
10. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—