Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interní komunikace ve firemním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154693" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154693 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interní komunikace ve firemním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat výsledky bakalářské práce Interní komunikace ve firemním prostředí napsané v rámci studia na Katedře aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Práce se zabývá analýzou současného stavu interníkomunikace v sekci marketingu a prodeje vybrané výrobní společnosti. Výzkum je zaměřen na čtyři zkoumané oblasti a to na komunikační a informační propojení firmy, potencionální nedostatky, komunikační prostředky a systémové nastavení oddělení. Pro dosažení vytyčených cílů byl zvolen smíšený výzkumný design. Data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření v systému survio.com (všichni zaměstnanci oddělení) a polostrukturovaného rozhovoru (vedoucí oddělení a náhodně vybraný zaměstnanec). Výstupempráce je analýza získaných dat a zpětná vazba ohledně aktuálního nastavení a zejména vlastní doporučení určená kompetentním osobám ve vedení firmy, která mají být nápomoc nastávajícímu komunikačnímu nastavení společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Internal Communication in Company's Enviroment

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present results of my bachelor's thesis titled Internal Communication in company environment, written during my studies at Department of Applied Economics, of the Faculty of Arts at Palacký University Olomouc. The thesis analyses current situation in the internal communication within the Marketing and Sales Department of a production company. The research focuses on four examined areas , i.e. communication and information links within the company; possible insufficincies, means of communication and systemic operation of the department. In order to reach the defined aims I chose a mixed research design. All the data have been collected through a questionnaire in system survio.com (all the empolyees of the department) and semi-structured interview (head of the department and a randomly chosen employee). The output of the thesis is an analysis of the gained data and a feedback on current setup and particularly my own recomendations intended for top management t

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2015. Ženy-podnikatelky v minulosti a současnosti

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    634-640

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    10. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku