Dotazník pro výzkum organizačního klimatu fakult připravujících učitele: pilotáž výzkumného nástroje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154694" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154694 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dotazník pro výzkum organizačního klimatu fakult připravujících učitele: pilotáž výzkumného nástroje
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na vývoj nástroje pro výzkum percepce organizačního klimatu fakult připravujících učitele akademickými pracovníky. Po stručném uvedení do problematiky organizačního klimatu je zdůvodněna koncepce dotazníku "dva v jednom". Výzkumný nástroj dotazník je charakterizován, uvedeny jeho specifika a následně vyhodnocena jeho pilotáž. Východiskem pro interpretaci je popisná statistika.
Název v anglickém jazyce
Questionnaire for Research on Organizational Climate of Teacher Training Faculties: Pilot Study of Research Tool
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on the development of a tool for research on perception of organizational climate of teacher training faculties by their academic staffs. A brief introduction in the field of organizational climate is followed by the reasoningof the concept of a "two-in-one" questionnaire. The research tool - questionnaire is characterized, its specifics are given and its pilot study is evaluated subsequently. The interpretation starting point is descriptive statistics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0696" target="_blank" >GAP407/11/0696: Percepce organizačního klimatu pedagogických fakult akademickými pracovníky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání
ISBN
978-80-7509-256-4
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
120-124
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—