Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační strategie preidentských kandidátů na facebookových profilech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33155784" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33155784 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační strategie preidentských kandidátů na facebookových profilech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka se v kapitole zaměřila na výzkum komunikačních strategií užívaných prezidentskými kandidáty v době předvolební kampaně na facebookových profilech. Vytváření vlastního pozitivního obrazu politika a dehonestování politických konkurentů se stalo běžnou součástí volebního boje, autorka se proto zaměřila zejména na výzkum prostředků užívaných politiky při vyjednávání vlastní pozitivní tváře a v aktech ohrožujících tváře politických oponentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication strategies of the presidential candidates used on their Facebook profiles

  • Popis výsledku anglicky

    The author's main focus in the presented chapter was to explore communication strategies used by the presidential candidates in their pre-election campaigns run at their Facebook profiles. The efforts aimed to create a positive self-image of each politician and dishonour their political rivals have become a natural part of the political competition in the pre-election time. Thus the author's attention was driven towards the means used by politicians to negotiate their own positive face as well as the means used within communication acts threatening the face of their political competitors.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Doswiadczanie codziennosci w jezyku i w literaturze czeskiej

  • ISBN

    978-83-63090-60-9

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    311-326

  • Počet stran knihy

    450

  • Název nakladatele

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytut filologii slowianskiej

  • Místo vydání

    Poznaň

  • Kód UT WoS kapitoly