Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Crowdsourcing: How to Harness the Potential of the Crowd to Gain Competitive Advantage

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33157293" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33157293 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2015-Sbornik_Znalosti.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2015-Sbornik_Znalosti.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Crowdsourcing: How to Harness the Potential of the Crowd to Gain Competitive Advantage

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with crowdsourcing and it's integration into the internal innovation processes. The paper reflect the use of crowdsourcing process in business, this is achieved by demonstrating the best practice examples of the successful deployment of crowdsourcing in innovation management.

  • Název v anglickém jazyce

    Crowdsourcing: How to Harness the Potential of the Crowd to Gain Competitive Advantage

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with crowdsourcing and it's integration into the internal innovation processes. The paper reflect the use of crowdsourcing process in business, this is achieved by demonstrating the best practice examples of the successful deployment of crowdsourcing in innovation management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference Znalosti pro tržní praxi 2015: Ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    171-181

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    10. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku