Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Macroeconomic Data as the Scale Attractiveness of Export Markets - Example of the Czech Republic and Poland

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33158947" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33158947 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Wskazniky makroekonomiczne przy ocenie atrakcyjnosci eksportowych rynkow zbytu - Przyklad Republiky Czeskiej i Polski - dane za 2015 rok

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedna z istotnych aktywnosci - majaca na celu wzrost sprzedazy przedsiebiorstwa - jest zdobywanie nowych zagranicznych rynkow zbytu. Uzasadneniem wyboru takiej strategii rozwoju jest przekonanie, ze zagraniczne rynki zbytu pozwalaja na duzy wzrost sprzedazy w porownaniu z rynkem krajowym. Na rynku krajowym dany produkt I firma czesto maja bowiem ustabilizowana pozycje. Daje to niewelkie mozliwosci wzrostu sprzedazy, nawet przy znacznych nakladach na promocje. Przeciwna sytuacja wystepuje natomiast, gdy sprzedaz dokonywana jest na nowym, zagranicznym rynku zbytu. Produkty danej firmy, ze wzgledu na ich nieznamosc i oryginalosc, moga cieszyc sie zainteresowaniem nabywcow.

  • Název v anglickém jazyce

    The Macroeconomic Data as the Scale Attractiveness of Export Markets - Example of the Czech Republic and Poland

  • Popis výsledku anglicky

    One of the important activities of the company - focused on increasing sales success - is attracting new foreign markets. The basis of correctly chosen strategy is the way that foreign markets allow large increase in sales compared to the national market. On the domestic market, products and the company often stable position that does not allow them to significantly increase profits and market share. It does not give them great growth potential, and often even when exerting considerable expense. The opposite situation occurs when sales are made on a new foreign market. Products that are not known to local consumers, attracting buyers and have significant growth potential.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Controlling i Zarzadzanie

  • ISSN

    2392-0157

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    34-39

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus