Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Několik poznámek k tomu, co žáci postrádají ve výuce českého jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73580672" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73580672 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Několik poznámek k tomu, co žáci postrádají ve výuce českého jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z terénního šetření, které bylo zaměřeno na vztah žáků k předmětu Český jazyk a literatura a vztah k jeho jednotlivým složkám a jejich obsahu. Příspěvek se zabývá třemi jevy, které se v žákovském šetření ukázaly jako nejpalčivější, tj. rozsahem slohového vyučování, rozvojem dovednosti mluveného projevu a pravopisným vyučováním, a které se pokusí nahlédnout z pozice didaktické teorie a školské praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Several Remarks about what Pupils Lack in the Czech Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on a questionnaire research focused on pupils´relationship to the subject Czech Language and Literature and to its components and their content. The paper deals with three phenomenons felt most acute according to the qustionnaire research: extent of stylistics teaching, cultivation of skills in spoken language and ortography teaching. The paper attempts to see that phenomenons from the perspective of didactic theories and teaching practise.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    38-51

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus