Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvantitativní analýza písemného projevu pokročilých vysokoškolksých studentů angličtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73581442" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73581442 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/17:73581442

  • Výsledek na webu

    <a href="http://casajc.cz/article/show/58" target="_blank" >http://casajc.cz/article/show/58</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvantitativní analýza písemného projevu pokročilých vysokoškolksých studentů angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve svém příspěvku představujeme výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na problematické aspekty písemného projevu českých vysokoškolských studentů v angličtině na pokročilé úrovni. V jejich písemných pracích zkoumáme vybrané lingvistické jevy, jejichž frekvenci výskytu porovnáváme s frekvencí výskytu ve srovnatelných textech psaných rodilými mluvčími.

  • Název v anglickém jazyce

    Quantitative analysis of advanced Czech university students‘ writing of English

  • Popis výsledku anglicky

    In our paper we present the results of the quantitative research aimed at problematic aspects of the writing of Czech advanced students of English. In their texts we focus on some linguistic features whose frequency of occurrence we compare with the frequency of occurence in comparable texts written by native speakers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016-2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    98-106

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus